دو تبلت جدید از لنووو: LePad S2007 و LePad S2010
 
بزرگترین وبلاگ دانلود و ارائه مقالات رشته کامپیوتر
دانلود پروژه های رشته کامپیوتر و ویژوال بیسیک
دو شنبه 14 آذر 1390برچسب:, :: 15:1 ::  نويسنده : سید رضا هاشمیان Mr.Anderson

امروز شرکت لنووو علاوه بر تلفن های جدید اش از ۲ تبلت جدید هم پرده برداری کرد. اگر به خاطر داشته باشید بر اساس شایعات چند هفته پیش منتظر معرفی تبلتی مبتنی بر پردازشگر ۴ هسته ای تگرا 3 بودیم اما این بار شرکت لنووو همه را نا امید کرد. 

این دو تبلت به نام های LePad S2007 و LePad S2010 وارد بازار می شوند. مدل بزرگ تر 10.1 اینچی است و بر خلاف شایعات قبلی دارای پردازشگر دو هسته ای 1.5GHz Qualcomm است و به جای دو گیگابایت رم اینجا تنها یک گیگابایت رم وجود دارد. ضمن اینکه از آن اسکنر اثر انگشت هم خبری نیست. این تبلت حتی با آخرین نسخه از اندروید هم وارد بازار نمی شود و فعلا آن را با نسخه 3.2 می بینیم. هر چند شرکت Lenovo اعلام کرده در ارایه جهانی این تبلت آن را با اندروید بستنی حصیری ارایه خواهد کرد. 

مدل کوچکتر ۷ اینچی است اما از نظر مشخصات سخت افزاری تا حد زیادی مانند برادر بزرگ تر است. و حتی نمایشگر IPS با رزولوشن مشابه 1280 در 800 پیکسلی دارد. بنابراین در مدل کوچکتر تراکم پیکسلی بیشتری داریم. (حدود 216ppi) دوربین آنها نیز ۸ مگاپیکسلی است و دوربین جلو هم ۱.۳ مگاپیکسل است و از شبکه 3G (فعلا مخصوص چین) پشتیبانی می کند. 

مدل ۱۰ اینچی دارای طول عمر باطری ۱۱ ساعته و وزن آن ۶۷۰ گرم است. مدل ۷ اینچی ۸ ساعت طول عمر باطری دارد و وزن آن ۳۶۰ گرم است. 

این دو تبلت به همراه تلفن های جدید لنوو از ماه آینده وارد بازار چین می شوند و بعد از آن باید منتظر ورود آنها به بازارهای جهانی باشید.



درباره وبلاگ


وبلاگ اختصاصی گروه نرم افزاری پروژه 1 شما در این وبلاگ می توانید از مطالب و آموزش های گروه استفاده کنید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بزرگترین وبلاگ دانلود و ارائه مقالات رشته کامپیوتر و آدرس prozhe1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 114
بازدید ماه : 779
بازدید کل : 219463
تعداد مطالب : 163
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1